Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze: Gł. księgowy/ sam. referent
Dyrektor Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koniecpolu
ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze: gł.księgowy/sam. referent
I. Nazwa i adres jednostki
Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Koniecpolu
ul. Chrząstowska 8
42-230 Koniecpol tel. 34 3551673
II. Określenie stanowiska urzędniczego
Etat - 1
Stanowiska - 2 ( główny księgowy- 1/2 etatu
samodzielny referent - 1/2 etatu )
Wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy
III. Wymagania niezbędne
Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać zgodnie z art.54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych( Dz. U. z 2013r. poz.885 ze zmianami) , następujące niezbędne wymagania:
1.posiada obywatelstwo polskie,
2.ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3.nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne,
4.spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe,uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 –letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.
IV. Wymagania dodatkowe
- posiada doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość ustawy o finansach publicznych , ustawy o rachunkowości , przepisów ordynacji podatkowej.
- dobra znajomość standardowych aplikacji Windows ( między innymi Word ,Excel) , Internetu oraz programów
księgowych,
- posiada umiejętność obsługi komputera,
- posiada dużą zdolność uczenia sie i rozwiązywania problemów,
- cechy osobowości takie jak:komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja, dokładność sumienność, rzetelność,
odpowiedzialność, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1.Prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej.
2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3.Dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodność operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4.Sporządzanie sprawozdań finansowych GUS oraz SIO.
5.Sporządzanie planu dochodów i wydatków.
6. Sporządzanie listy płac.
7. Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej.
8.Prowadzenie spraw pracowniczych jednostki.
9. Prowadzenie akt Poradni.
10. Nadzorowanie i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki.
11. Wykonanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora PPP-P w Koniecpolu.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 h dziennie oraz urządzeń biurowych; w pełnym wymiarze czasu pracu – 40h tygodniowo, norma dobowa – 8h.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
-
pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze
-
praca wymagajaca wysokiej samodzielności.
-
rozpoczęcie pracy od 01.11.2016r.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PPP-P w Koniecpolu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty
1.List motywacyjny.
2.Życiorys (CV).
3.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę.
4.Kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia).
5.Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
6.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
7.Oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu,przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe , a także nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za inne umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.
8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
9.Zaświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.
10.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych( Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz.926 ze zmianami) – podpisane.
Przed zawarciem umowy kandydat zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczennia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
IX. Dodatkowe dokumenty
Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe umiejętności i kwalifikacje.
X. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w sekretariacie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koniecpolu, ul. Chrząstowska 8 lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 27.10.2016r. do godz.11-tej z dopiskiem „Konkurs na stanowisko głównego księgowego”. W przypadku nadsyłania dokumentow pocztą liczy się data wpływu dokumentacji do Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koniecpolu.
Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Inne informacje
1.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.ppppkoniecpol.4bip.pl, na tablicy informacyjnej w Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koniecpolu.
Kandydaci są zobowiazani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniajacy wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
2.Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane.
3. Telefon kontaktowy 34 3551673
Koniecpol, dnia 17.10.2016r.